EFTER HELGEN

, har precis kommit hem, kollat på lite film och lyssnat på musik. Har varit på Lisö över helgen och softat som fan! Satte på Spotify och lyssna lite nu, haha. Okeey, tråkigaste bloggen som finns, välkommen hit. Well, vad gjorde jag på Lisö? Jo, svärfarsan har fyllt år så jag var där och grattade honom med hans närmaste! Riktigt trevligt faktiskt.

Ang. min HoN-karriär, jag suger phatass på det spelet asså, hahaha. typ 3 vinster av 25 matcher, hahahaha! Basshunter - Sitter i Ventrila och spelar DotA spelades, därför jag tog upp det... Heeheee... Har verkligen ingenting att skriva.

Nya klassen är väl rätt schoft ändå, kommer väl ta lite tid innan man lär känna allihopa, fast känns ändå inte som om den kommer slå min klass i högstadiet. iof gick bara jag och en annan på den bilden under i min klass då, och han går i min nuvarande klass men ändå! haha


Kommentarer
Postat av: JNLrapper

Ska du inte lägga upp inlägget om "din EP släpptes"? lol



P. S. Din blog är, som du sa. Men om du uppdaterad den en eller två gånger varje vecka, då hade inte denna blogget varit så tråkigt.

2009-08-23 @ 21:08:39
Postat av: victoria

Fast det var ju med mig du var på lisö.. :P

2009-08-25 @ 14:32:17
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0