På senaste tiden

På senaste tiden har det hänt ganska mycket, jag är med i en tävling för veckans blogg cpsnutt.blogg.se , så ni kan ju gå in och rösta på mig där, några inlägg neråt.. orkar inte länka just nu... Kommer väl en edit så fort jag orkar...
Jag har varit hemma hos min tös hela helgen och bara softat hårt. Alldelles för hårt... men vad ska man göra? man orkar ju inte direkt vara på full nivå hela tiden, tog en chill helg för att ladda upp till en till vecka hard-core pluggande i skolan... HAH! Jag orkar fan inte vara uppe mer, så nu lägger jag upp en söt bild som kommer få er att tappa hakan! Jag har blivit skitkass på photoshop...


Kommentarer
Postat av: victoria

haha jag älskar den meeeeeed:=

2009-09-02 @ 23:25:31
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0