SISTA DAGEN

Yay, imorgon är den sista arbetsdagen! Är fett glad, och astaggad till skolan, har inte gått i skolan på typ ett halvår, och det blir rätt dött utan skolan... Tråkigt som fan på dagarna att inte ha ngnting att göra, sover tills alla kommer hem, och är uppe på nätterna.. det funkar fan inte i längden. Nu sitter jag här, seg och hängig och redo för en sista dag på förskolan. Har spelat in min första fulla låt med Grime, men är inte helt nöjd med den. Jag har själv producerat, mixat, skrivit och spelat in låten. Så fort jag är 100% nöjd så släpper jag låten, några får höra låten innan den är helt klar, så jag vet hur andra tar låten!

Fredens!

Kommentarer
Postat av: Din HoN gud :O

Sweet skicka den dirr

2009-08-18 @ 15:41:47

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0