tankar ut till fingerspetsen

Yoo! har inte bloggat på länge och jag har faktiskt knappt något att skriva om. Jag har gibbat i helgen och  börjat spela Heroes of Newerth. För er som inte vet vad det är så är det dota, fast som eget spel... Diggas! adda mig som friend om du spelar, hEEDDE heter jag :)

I lördags träffade jag victoria och vi hade det myspys framför Tvn hela kvällen. Vi såg några filmer och hon somnade framför soffan, så jag väckte henne, la henne i sängen och kollade på Sagan om Ringen 3 (a)

Har fått ett producentjobb, men kommer inte säga för vem och vad den personen vill ha för beats, men det är mycket lovande för både mig och min kund, hehe... Känns vuxet att säga "min kund" och mer seriöst, haha. Vill du ha ett beat? skriv! Vill bara tacka Silverhaze för erbjudandet! Och tack "kunden" för att du gillar mina grejer!


Kommentarer
Postat av: älsklingen

haha sötnos, förlåt att jag somnar hela tiden.. :/

2009-08-09 @ 23:05:18
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0