I Needed to Believe

idag har varit slackerday.

Promenerade med farsan, och det slutade med att vi gick till donken och tog en sallad var, gott gott! Gick sen till centrum.. Jag letar efter en hood-tröja utan dragkedja, men finns ingenstans.. hittade bara en puma-tröja, som var sisådär ... Hehe, hur är läget? Jag är trött som fan men ändå så svävar energin och jag blir rastlös, men samtidigt mår jag dåligt och vill lägga mig i fosterställning i sängen. På tal om sängen, jag ska spela Xbox nu! Ska klara Fable för 3e gången! Tjoflöjt!

Måste bara säga innan, jag har fått en ny 24" skärm WideScreen LCD skärm till datorn. 1860x1050px är aldrig fel ;)
Slänger upp 2 st wallpapers jag hunnit göra, vilken är fräschast?




Kommentarer

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0