NÄR SKA JAG KUNNA

När ska jag kunna somna i tid? Varför måste jag ligga i min säng men inte bli trött. Jag har vridit mig i sängen i nästan 2½ timmar. Förra inlägget var det sista jag gjorde innan jag la mig i sängen, jag smsade lite med victoria sen släckte jag allt för att blunda. Jag ska upp 7 för att jobba på förskola. Hur fan ska jag orka det? Jag är så less på mig själv. Varför kan jag inte bara sova? Fyfan... Jag är trött på det här nu (haha, trött..) Vad ska jag ta mig till? Jag har försökt det mesta, som jag hört talats om... Eller nej det har jag iof inte men om någon har knep... Säg det till mig så jag kan få en god natts sömn, utan att förstöra dagen efter.



ZzZz...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det här låter sjukt men prova att lägg dig med huvet där du brukar ha fötterna, så att du alltså vänder på dig. låter sjuk men det brukar funka för det flesta ! prova, som om du inte kan sov efter 30 minuter, gå upp och rör på dig lite, sen går du och lägger dig och provar igen. och ät ingenting innan du går och lägger dig. det är mina tips!

2009-07-27 @ 19:28:37
Postat av: Oscar Hedman

Det där med att "byta håll" funkar. Har gjort det ibland! Och att gå ut och jobba är en av dom bästa grejerna att göra! Mat = Energi ;)



Tack

2009-07-28 @ 14:38:47
URL: http://oscarhedman.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0