SLEEP TIGHT LIKE A HERO COSTUME

Yee, ska gå och lägga mig nu! Hehe, är rätt trött p.g.a. jobbet så jag kommer nog somna inom någon timme! På fredag blir det Lisö med min babylove victoria, eller cpsnutt ni får kalla henne vad ni vill, haha! Jag vill så gärna skriva allt som händer på jobbet men då bryter jag mot en lag som heter Tystnadsplikt, så jag får tyvär inte prata om det! Lite småtöntigt, jag ger inte direkt ut information, haha. Men men, min höga moral säger nej! Haha. Nu ska jag dra till sängen, och imorgon ska jag försöka lära känna dom andra sommarjobbarna, har snackat rätt mycket med Jocke, den andra killen där.. Rätt mkt genemsamt ändå! Sen är det 3 st tjejer där.. inte lagt så mycket energi på att lära känna dom, haha... Vet inte varför, känns ändå som att man borde prata med dom jag kommer jobba med, så man till och med kanske hälsar när man går förbi varandra, så man inte säger 5-6 meter bakom den personen "Jag jobbade med honom/henne" till sin kompis som går brevid en, haha. Jag blev kallad "lilla ängel" idag när jag hjälpte en tjej bära ner barnvagnen från bussen. "Tack din lilla ängel!" "Såklart man hjälper till!" svarade jag! Haha... Kände mig som en mycket bättre person efter det! Nu ska jag sova, ha det bra!


Jag älskar dig, min ängel.


Kommentarer
Postat av: Adam

Oscars fanclub :D

2009-07-29 @ 10:59:03
Postat av: Anonym

Inte just nu ;) hehe

2009-07-29 @ 11:24:18
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Ida

fin blogg du har =)

2009-07-29 @ 23:01:11
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: adina

ahahah, tack! men jag har inget material att jobba med, så det får bli om ett tag isåfall :)

2009-07-30 @ 10:59:53
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0