Tanken som räknas

Yes, var tvungen att skriva ett inlägg till, jag kom in på en annan blogg och såg massa bilder med shuttershades... För er som inte vet vad det är (haha) så är det glasögon med linjer för ögonen, såna som Kanye West använder i musikvideon till "Stronger", d.v.s 2-3 år sedan. Varför denna hype? Haha, ska jag vara ärlig har jag också 2 par kvar nu, köpte mina första när jag fick nys om dom, några år sen. Nu är det fjortisgrejer så jag kan inte ha dom på mig längre... känns ju skitnice. Så säg mig, snälla. Varför just nu? Och varför denna hype kring Shuttershades, som representerade "Den nya hip-hoppen", d.v.s Rap på elektroniska ljud och technobeats.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jupa tankar:)

2009-07-16 @ 01:13:33
Postat av: Oscar Hedman

Haha, ja verkligen! :)

2009-07-17 @ 13:35:17
URL: http://oscarhedman.blogg.se/
Postat av: AMIR the SPIR

Nej tack till den nya hiphopen!

2009-08-20 @ 18:00:56

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0