TIME GOES BY

Tjena, sitter på min bärbara dator på landet och har jobbat ... lite... 1 timma och 40 min ... Men jag ska ta tag i det mer imorgon, då jävlar blir jag en fucking golddigger, haha. Har pratat mycket med Victoria, någon jävel har kommit in på min gamla msn ([email protected]) så om någon är inne på den, så är det inte jag. Det är såå kul med idioter alltså. Den personen har då pratat med Victoria och sagt massvis med personliga påhopp, gjort slut och grejer.. Men vi har löst det så det är inga problem nu egentligen, men man blir så jävla less på folk som håller på sådär, så jävla onödigt, förstöra för andra för att få le i 5 minuter. Asnice! Verkligen... Åker hem på söndag, sen på måndag börjar jag jobba som fröken! haha, jag ska börja jobba på Sofiebergskolan i 1 vecka och Fornudden Förskola i 2 veckor,(yes, kommunskit) och jag är taggad som fan! Verkar ju helt sjukt kul att jobba på såna ställen. Få cash för att spela fotboll, och jag vet att det finns negativa sidor också, men det är de värt. Sen börjar ju skolan den 20e, jag börjar Tyresö Gymnasium... Media linjen. Känner du ngn som ska börja där? Va? ska du det? Men skriv det i mina kommentarer så kommer jag ihåg det så hälsar jag på dig när vi ses! Ah, bra hejdå.

Haha, Jag har sett Brüno, och jag tverkar då inte fan på att se den igen. Underbar film och Sasha är mycket bättre i den här filmen, än i Borat (och kanske bättre än Ali G!) Så jävla vågad film, finns inte 1 minut utan roliga saker som händer. Allt han gör, fattar inte vart allt kommer ifrån... Nu när vi ändå snackar film ska jag berätta att när jag får tillgång till vettig kamera och dyl. ska jag börja videoblogga och göra lite skönare filmer, lite Philip Olsson-style. Inge jävla Kissie-blogg-stilen. Nej för fan heller... För er som inte hört talas om Philip Olsson kan klicka in på Tuben, och söka... För jag orkar verkligen inte visa ngt klipp i bloggfan.

Ni har visst glömt bort min "Tycka Till-del"? Jag har faktiskt fått 1 mail.. Från Victoria, där det stog att hon också ville ha den.. och att jag är söt (naww!<3) så hon fick det... så på någon dag har hon fått 100 mail, MINST. Skärp er nu förfan, HATA PÅ MIG NU! Har märkt att jag faktiskt också kan skriva långa inlägg, så jag kommer nog fortsätta med det, hur ointresserade ni än är, eftersom jag inte får veta vad ni vill läsa i min blogg så blir det sånt här. Det är heelt och håller erat fel.

Skyll er själva, jag drar.

Kommentarer
Postat av: victoria

haha ja har ju inte fått de ja ville :S <3

och det där med att det inte är några problem stämmer ju inte riktigt.. men ja vet att de inte va du...

2009-07-25 @ 11:05:00
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0