UTAN DIG ÄR JAG INGENTING

Sitter och lyssnar på Motti - Lillebror, och tänker på hur glad jag är för att jag har mina bröder.

Victor
, min storebror. Vi bråkade ständigt för några år sen, och jag har börjat se dig som en av mina bästa vänner. Du vet att jag alltid ställer upp för dig, oavsett vad det är!  Jag har sagt det till dig och hoppas du kommer ihåg det. Vi snackar inte om så mycket, bara om vad vi sett på youtube, eller om man hittat en ny fet låt, eller när du lyckats mixa helt insane på dj-båset. Jag är stolt över att ha dig som min bror.

Gustaf, min lillebror. Du har blivit så jävla stor nu! Du växer som en jävla ... aa jag vet inte, haha. Du vet att jag kommer hjälpa dig med alla problem. Vi har kommit varandra mycket närmre nu dom senaste veckorna... Vi driver med varandra och spelar så sjukt mycket xbox! Haha, det finns inget bättre.

Jag kanske inte visat något intresse till min familj, då jag lägger ner mycket tid på musik, flickvän och sånt... Men ni är alltid dom jag prioriterar först!

Kommentarer
Postat av: victoria

oj vad du är kär i mig.. när man läser detta.. det är typ 30 kommentarer om detta i min blogg, va tvungen att läsa det själv.

2009-09-12 @ 13:15:30
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera!

D Jag svarar alltid på allt ni skriver!

Om du gillar min blogg så lägg till mig på


bloglovin Klick!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0